sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

throubäk

Miljoonatsiljoona vuotta välissä mut miten vaa täällä taas. Parasta et mun hiljaiselon aikana on tullu lisää lukijoita!! jee.
Mulle ei oikeestaa kuulu kummempia, hyvää vaan. Mun elämä uuenvuoden jälkeen on ollu terpankirjotuksiin lukemista ja muutenki kouluhommia, 18v elämää eli nyt oon rahaton ja univelallinen (eli mikää ei muuttunu), autokoulua josta on enää jälellä yks ajotunti ja inssi jaiks, wanhojen tansseja-ehkä stressaavin asia noitten kirjotusten jälkee mut nyt antaisin aikapaljon että pääsis siihen viikonloppuu takas kaikkien niitten huippujen tyyppien kaa nauttii siitä fiiliksestä, sirkusta johon oon aivan koukussa voisin tehä sitä jokapäivä, ja kaikkia ihania ihmisiä kamuja, perhettä ja kaikkii uusia huippuja tyyppejä keihin oon saanu tutustuu nyt kevään aikana. Just nyt mä kuuntelen Daughteria ja harrastan sunnuntailöllöilyä teen ja sämpylän kanssa.
Eli mulla menee aika hyvin toivottavasti teillä kans! 
Ja as always jos ois jtn parannus/postausehotuksia niin heittäkää tuonne alas (kyllä te tätä luette nään sen yli 10 000 lukukerrasta!! )
Meikä taitaa alkaa kattoo leffaa ja sit ruotsin lukuun täsnääkuvat


















(jos löysit itses jostain kuvasta ja haluut sen pois niiin ilmota toki niiin poistan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti